kauan kadoksissa olleen keskeneräisen käsityöni! Oon ihmetellyt minne kummaan oon tämän tyynynalun tumpannut, ja eilen sitten löysin sen yhestä lipastosta missä on vuodevaatteita. Aioin tehä tämän Simpukalle synttärilahjaksi, mutta se jäi kun en jaksanut loppuraskausaikana paljon käsitöitä tehä. Sitten meinasin että joululahjaksi, mutta ei sitten ollut aikaa tehä kun vauvi syntyi. No, nyt mulla ois tavoitteena saada tehtyä tämä ens synttäriksi, eli elokuun loppupuolelle asti ois aikaa värkätä. Enköhän saa tehyksi, ainakaan ei voi syyttää etteikö sinne ois aikaa............. Neiti kun huomasi mulla tämän niin heti kyllä muisti, että se ois hälle tulossa. Oon tehnyt Kaunotar-tyynyn Viiville ja Tuhkimotyynyn Roosalle, joten tietenkin pitää tehä Simpullekin. Nopeatekoistahan tällanen isoruutuinen työ on tehä, kunhan vaan alkaa tekemään. Sadepäiviä ootellessa... :D

623636.jpg