Tämän hassun meemin löysin Marikoon sivuilta minne vahingossa humpsahdin!
SALATUT ELÄMÄT
[ ] Asun kerrostalossa
[ ] Juoruan naapureideni kanssa
[ ] Olen samassa työpaikassa ainakin yhden naapurini kanssa
[ ] Käymme samassa kaupassa/kahvilassa
[x] En halua muuttaa muualle
[ ] Ainakin yksi sukulaisistani asuu samassa talossa kuin minä
[ ] Menen meikit kasvoilla nukkumaan ja herään ehostetun näköisenä
[ ] En käytä julkisia kulkuvälineitä matkustamiseen
[ ] Talossamme on yleinen hissi
[ ] Puhun yksityisasioistani käytävällä

SISKONI ON NOITA
[x] Minulla on ihan varmasti jokin salainen kyky, jota en ole vielä huomannut
[ ] Minulla on suojelusenkeli nimeltään Leonard
[ ] Uskon taikuuteen
[ ] Minulla on usein päälläni kovinkin paljastavia asuja
[ ] Mielestäni isoäitini on jonkin sortin demoni
...
[ ] Minulla on oma 'taikakirja', johon merkitsen taianomaisia tapahtumia
[ ] Minulla on kolme sisarusta / yli kolme
[ ] Äitini on kuollut, mutta näen hänestä aina näkyjä
[ ] Isäni lähti pois luotani kun olin lapsi

PAKO
[ ] Kannan aina varmuuden vuoksi partaterää sukassani..
[ ] Keneenkään ei voi luottaa!
[x] Minulle tulee aina suunnitelmieni eteen monia esteitä, jotka hankaloituvat sitä mukaa
[ ] Olen ihastunut... Tai ehken sittenkään?
[ ] Katson aina vihamielisesti ja arvuuttelevasti toisia
[x ] Olen valmis uhraamaan henkeni toisten puolesta!
[ ] Tykkään samasta sukupuolesta kuin itse olen
[ ] Aina, kun menen 'nukkumaan', ripustan lakanan oven eteen ettei minua nähtäisi
[ ] Lempipaikkani on vankiloiden viemärit

HOUSE
[ ] Minulla on jokin vakava sairaus, ja syön siihen lääkkeitä
[ ] Tykkään olla sarkastinen muille
[ ] Etäisyys on toinen nimeni

[ ] Jos tuttuni kuolee, sanon vain "ei voi mitään, kaikkihan maailmassa kuolee."
[ ] Minulla on tapana olla väärässä aina alussa, mutta lopulta selvitän aina vian
[ ] Minun elämälläni on 'loppuhuipennuksia' aina päivän päätteeksi
[ ] Olen haitaksi muille ihmisille, koska he joutuvat pulaan minun töppäilyistäni
[ ] Minulla on ihka oma kävelykeppi!
[ ] Minusta ihmiset ovat tyhmiä!!!

24
[ ] Minulla ei ole aikaa perhesuhteille
[ ] Olen aina töissä

[x] En saa puhua työtehtävistäni
[ ] Minulla on tai on ollut ainakin yksi salainen henkilöllisyys
[ ] En syö työpaikallani - Niin tai edellisessä työpaikassani
[ ] Tiedän kaupungin kadut kuin omat taskuni
[ ] Kun minun pitää puhua toiselle huudan yleensä asiani
[ ] Minulla on työpaikkaromanssi
[ ] Tiedän salaliitoista
[ ] Olen yleensä varma itsestäni

LOST
[x] Olen joutunut onnettomuuteen, joka tapahtui jonkin koneen kanssa
[ ] Olen naiivi
[ ] KULTANI ON KADONNUT!!
[ ] Minulle tapahtuu ikäviä asioita, jotka eivät edes voisi olla mahdollisia
[x ] Minusta meidän pitäisi tehdä niin kuin minä sanon!
[x] Kun kuulen outoja ääniä, menen aina vain lähemmäksi katsomaan niiden aiheuttajaa

[x] Minulla on tapana nähdä unia, missä rakkailleni käy jotain

[x] Uneni ovat ikävän todentuntuisia
[ ] "Missäs minä olen? Ei tämä näytä siltä paikalta mihin viimeksi jäin..."

GREYN ANATOMIA
[ ] Asun samassa talossa ainakin yhden kolleegani kanssa
[ ] Pelastan työssäni ihmishenkiä
[ ] Haluan puhua ihmissuhdeasioistani työpaikalla
[x] Minulla ei juuri ole vapaa-aikaa
[x] Uskallan näyttää tunteeni työpaikalla
[ ] Minulla on pahasuinen pomo

[ ] Toinen vanhemmistani on tunnettu työpaikallani
[x] Työni turhauttaa minua välillä
- Usein
[ ] Olen työnarkomaani
[ ] Minulla on salarakas(tus)

HUIPPUMALLI HAUSSA
[ ] Olen uskomattoman kaunis
[ ] Pidän kameralle poseeraamisesta
[x] Minulla on ongelmallinen suhde tyttö/poikaystävääni
[x] Esitän joskus itsevarmaa, vaikken ole sitä
[ ] Puhun usein itkuisia puheluita
[x] Korkokengät ovat minusta ihan ok
[ ] Yritän miellyttää tuomareita
[ ] Muut tytöt ovat pahimpia vihollisiani
[ ] Rakastan muotilehtiä
[ ] Diivailen