Essin Blogissa oli hauskalta vaikuttava meemi, johon päätin tarttua. Essi valitsi  mulle kirjaimen, ja minun tulee kirjoittaa kymmenestä sillä alkavasta sanasta/asiasta. Kirjain on R eikä miulle kyllä helpoimmasta päästä ;)

 

Rakkaus: Tarvinneeko selittää. Ilman rakkautta ei ole mitään. Lasten synnyttyä olen kokenut rakkauden eri tavalla ja syvemmin kuin ennen. Rakkaus kasvaa ajan myötä yhä suuremmaksi.

Romantikko: Joo olen, ehottomasti. Kaipaan romantiikkaa arkeen, sille ei vain tunnu olevan oikein aikaa eikä paikkaa. Luen paljon romanttista kirjallisuutta ja elokuvissa on aina hyvä olla ripaus romantiikkaa ;)

Rölli: Uskollinen eläinystävä ja lenkkikaveri. Ilman Rölliä olisi tääkin emäntä melkonen mettänpeikko :) :)

Ruoka: No, ruokaa tarvitaan jotta pysyy pää ja kroppa kasassa. Olen alkanut suhtautua ruokaan eri lailla kun ikää on tullut enemmän. Ei niin paljon mutta laadukkaampaa ja terveellisempää. Harvoin enää sorrun 'roskaruokaan'.

Remontti: Vaikka kotimme ei ole vanhimmasta päästä alkaa siellä täällä näkyä elämän merkkejä enemmän kuin tarvisi. Saunaosastoa on tarkoitus alkaa laittamaan kuntoon ja myös yksi makuuhuone tarvitsisi kipeästi uutta tapettia! Eteisen remontti on vielä vähän kesken...

Runot: Pentuna olin melkoinen runotyttö, väsäsin pöytälaatikkoon eräänkin riipaisevan rakkausrunon. Myös biisien sanoja tuli toisinaan riimiteltyä. Äidinkieli on ollut aina vahva aine koulussa ja jonkinlainen unelma olisi joskus kirjoittaa oma kirja.

Resepti: Näitä löytyy! Yksi keittiönkaappini on pullollaan reseptejä, hujan hajan ja siellä ja täällä. Kerään uusia reseptejä intohimoisesti kaikista mahdollisista lehdistä ja aina haaveilen mitä reseptiä milloinkin kokeilen :)

Rukous: En varmasti ole mikään maailman uskonnollisin ihminen. Mutta hädän hetkellä minäkin olen turvautunut rukoukseen. Se tuo lohtua vaikka ei aina vastausta.

Rikkaus: Saahan sitä ihminen haaveilla. :) Nykyään ihmiset juoksevat uran ja rahan ja rikkauden perässä. Minulle suurinta rikkautta on läheiset ja se, että saisi olla terve. Rahaa saa olla sen verran että pärjää.

Ranska: Maa johon haluaisin matkustaa. Ja jonka kieli on vaan niin sykähdyttävän herkullisen ihanan kuuloista! Jospa joskus olisi aikaa opiskella...

Rentoutuminen: Kerta kiellon päälle ;) Rentoutuminen on tärkeää, jotta elämä pysyy tasapainossa. Parasta se on pihasaunassa, yksin omien ajatusten kanssa tai hyvässä seurassa. Myös nukkuminen on oiva tapa rentoutua. :) Mielipuuhiani :)

Jos joku haluaa meemin napata niin ollos hyvä ja kommentoi, vippaan sua kirjaimella sitten :)